Choroby pasożytnicze

Dodane 29 listopada, 2016.

Pasozyty

Powszechnie uważa się, że choroby pasożytnicze dotykają tylko osób z nizin społecznych oraz tych, który wracają z egzotycznych krajów. Tymczasem według WHO blisko 85% do 90% populacji na świecie ma przynajmniej jednego pasożyta. Jest to częsta przyczyna alergii, zakażeń czy infekcji skórnych, a także takich schorzeń jak bóle głowy, wymioty czy biegunki bez jasnych przyczyn. Należy zaznaczyć, że konwencjonalna medycyna bardzo często leczy objawowo, dlatego wciąż powracają, bo główne źródło choroby nie zostało zlikwidowane. Infekcja przebiega też bardzo często bezobjawowo - co jest zdecydowanie gorsze, ponieważ pasożyt żerujący w naszym organizmie zabiera nam niezbędne składniki odżywcze i minerały, przez co my chorujemy i tracimy siły witalne.

Często nie zdajemy sobie sprawy, że nawet nasze zachowania są spowodowane obecnością pasożytów. Mówi się, że zakażeni mężczyźni dużo częściej są piratami drogowymi, a z kolei dzieci są nadpobudliwe, mają trudności ze snem. Do najbardziej charakterystycznych objawów chorób pasożytniczych zaliczyć można cienie pod oczami, problemy skórne na przykład trądzik, wysypka a także bardzo często wzmożoną senność nawet tuż po przebudzeniu.

Do najpopularniejszych pasożytów w Polsce należą niewątpliwie owsiki, które najczęściej występują u dzieci w wieku przedszkolnym. Świat pasożytów jest jednak bardzo zróżnicowany. Ryzyko zarażenia występuje tak naprawdę wszędzie, w pracy, w domu, w szkole, wszędzie tam gdzie spotkać możemy innych ludzi a także zwierzęta.

Jak się przed tą chorobą uchronić?

Przede wszystkim dbać o higienę swoją i swoich bliskich. Mycie rąk to podstawa! Jeżeli jednak przydarzy nam się infekcja to sama profilaktyka nie wystarczy. Oferujemy Państwu pomoc w wykryciu pasożytów (toksyn po pasożytniczych) przez mikroskopowe badanie żywej kropli krwi, a także zabiegów dożylnych, które pozwolą pozbyć się nieproszonych gości. Dodatkowo indywidualnie dla każdego pacjenta zostanie ułożona kuracja witaminowa mająca na celu wzmocnienie organizmu po przebytej chorobie.